؛وقتی از کودک اشتباهی سر میزنه خیلی مهمه به نحوی عواقب رفتارش رو بهش نشون بدیم و تنبـ ـیهش کنیم که عزتنفسش آسیب نبینه. تنبیه به هیچعنوان نباید فیزیکی و عاطفی باشه و باید متناسب با سن و اشتباهش باشه، نه بیشتر!🪽🤍
0
0
0
16
منتظری ازدواج کنی تا حالت بهتر بشه ؟ منتظری درامدت زیاد بشه تا حالت بهتر بشه ؟ منتظری ماشین بخری تا حالت بهتر بشه ؟ اگر همیشه منتظری پس حتما این کلیپ رو ببین و ساعتها در موردش فکر کن .🌱
2
0
0
8
بعد از ۶ سال زندگی در ترکیه برگشتم ایران
ماجرای مهاجرت آرمین عرفانیان عزیز، درواقع روایت وضع اقتصادی ترکیه هستش، از نقطه ای که همه چیز داشت تا لحظه ای که تصمیم گرفت همونهارو در ایران برای خودش بسازه (که البته روند پرفراز و نشیبی داره)
0
0
0
11
قدر پدرهایتان را بدانید
0
0
0
4
دیروز 2.5 ساله شدیم و امروز بالاخره با ارزشمندترین سر گرمی پسرم خداحافظی کردیم!🖐🏻