Shorts Create

⁣💌میگه تو امام زمانو هفته به هفته یادت رفت، ولی هرجا هر خیری رسید پشت صحنه رو که نشون میدن می‌بینی امام زمان این کارو کرده

به عظمت الله و بزرگی امام زمان قسم هیچ خیری به ما نمی‌رسه الا به برکت امام زمان و هیچ شری از ما دفع نمی‌شه الا به برکت امام زمان 💚


💫یادآوری نماز استغاثه در روز عید بیعت با امام زمان 💫


#اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج

ایمانا تی وی

0

0

6

⁣* #شیک ترین لباس‌های عید رسید 🤩

خیاط باشی

0

0

16

⁣✘چرا همسرم به من توجه نمی‌کنه؟
✘ چرا رفتارش با روزهای اول ازدواج‌مون اینهمه فرق کرده؟


‌‌‌ ‌

Exirtv

0

0

13

⁣زوج‌هایی که واقعا برای هم ساخته شدن، نشانه‌های خاصی دارن.

روانشناسی

0

0

21

⁣مواد لازم برای تهیه کیک سه شیر زعفرانی :

◗ ۴ عدد تخم مرغ
◗ ١ پيمانه شكر
◗ یکم وانيل
◗ زفار زعفران
◗ يا رنگ خوراكى
◗ ۱/۴ پيمانه روغن
◗ ۱/۴ پيمانه زعفران
◗ مقداری گلاب
◗ ٢ پيمانه آرد
◗ ١ قاشق بيكينگ پودر
◗ ١ قاشق هل اسياب شده

◗ ١ ليتر شير پاستوريزه
◗ نصف قوطی شير عسلی
◗ ١ قوطی شير گرما ديده ابو قوس
◗ چند حبه هل و زعفران

آشپزی

0

0

23

⁣.
خاطره‌ها همچون برگ‌های پاییزی‌اند؛
گاه با نسیمی آرام از شاخه‌های گذشته فرو می‌افتند و گاه طوفانی در دل به پا می‌کنند. برخی نرم و لطیف‌اند، چون عطر باران بر خاک تشنه، و برخی تیز و گزنده، چون خنجر بی‌رحم زمان.

آن‌ها ما را به کوچه‌های کودکی می‌برند، به خنده‌های بی‌دلیل، به چشمانی که روزی درخشان بودند و دست‌هایی که گرمایشان دیگر نیست. خاطره‌ها گاهی آرامش‌اند، گاهی اندوه، اما هرگز از میان نمی‌روند؛ تنها در گوشه‌ای از دل پنهان می‌شوند تا روزی دوباره از پسِ یک نغمه، یک عطر یا یک غروب، جان بگیرند و ما را به سفری بی‌پایان در گذشته ببرند.

خاطره‌ها، تکه‌هایی از گذشته‌اند که در دل زمان جاودانه می‌شوند. گاهی در میان شلوغی‌های زندگی، بی‌هوا از گوشه‌ای سر برمی‌آورند، لبخندی بر لب‌ها می‌نشانند یا چشمی را نمناک می‌کنند.

برخی، چون نسیم بهاری، لطیف و دلنشین‌اند؛ عطر کودکی، صدای خنده‌های بی‌پایان، نرمی دستانی که روزگاری دستانمان را در میان خود می‌فشردند. برخی دیگر، چون برگ‌های پاییزی، اندوهناک و غریب‌اند؛ لحظاتی که دیگر بازنمی‌گردند، نگاهی که در ازدحام سال‌ها گم شده است.

اما خاطره‌ها، چه شاد و چه غمگین، گنجینه‌های بی‌همتای روح‌اند. یادآور آنچه بوده‌ایم، آنچه آموخته‌ایم و آنچه قلبمان هنوز در هوای آن می‌تپد. و چه زیباست که در غروب‌های تنهایی، دست بر پنجره‌ی ذهن بکشیم و با لبخندی از عمق جان، به سرزمین خاطرات سلامی دوباره کنیم.

Exirtv

0

0

10