💠⭕ آدمی همیشه نیاز دارد که «دیده شود»... اما پرسش اساسی اینجاست: چه کسی ما را مینگرد؟ آیا نگاه اطرافیان است که اشتیاقمان را شکل میدهد یا نگاهی فراتر و بیانتها؟ شاید پاسخ این پرسش، معنای تازهای به زندگی روزمره ما بدهد…
0
0
0
9
سازمان هواشناسی طبق اطلاعیهای اعلام کرد : هوای همدیگرو داشته باشید زندگی خیلی کوتاهه ! ❖
0
0
0
23
کاری که مشکلات و سختیهای زندگی با ما میکنند، دقیقا مثل همین یک تیکه فیلمه👌
ما رو از بند وابستگیها و نقطه ضعفهامون آزاد میکنند.
1
0
0
15
استاد رفیعی
1
0
0
9
میبینید چقدر منطقی و آرام با کودک هفده ماهه حرف میزنه!