آقایون هم باید خودشون و برا خانوماشون زینت بدن! این فقط برا خانوما واجب نیست.
0
0
0
8
میبینید چقدر منطقی و آرام با کودک هفده ماهه حرف میزنه!
0
0
0
13
با نوبر های بهار پلومخلوط بپزید 🍚🤩
0
0
0
9
خدایا ما را در آغوش مهر خود به آرامش برسان
0
0
0
8
💠⭕ آدمی همیشه نیاز دارد که «دیده شود»... اما پرسش اساسی اینجاست: چه کسی ما را مینگرد؟ آیا نگاه اطرافیان است که اشتیاقمان را شکل میدهد یا نگاهی فراتر و بیانتها؟ شاید پاسخ این پرسش، معنای تازهای به زندگی روزمره ما بدهد…
0
0
0
9
خوش به حال اون آدمی که دنبال کاری میره که دوسش داره 🌱